Saturday, March 6, 2010

Check it OUT!

Assalamualaikum...salam sejahtera dan salam 1 Dunia...Mcamana bersawangnya MERIDA gua,Mcm tu la jugak bersawangnya blog aku ni...Ape2hal pun, mujurlah Kata laluannya masih lagi aku ingat,kalu tak pakai bungkuih jer laaaa..hehe.
Oleh itu...kat sini gua nak share sket pasal trek2 kayuhan nih...Baru2 ni, semasa dalam perjalanan keKota Bharu,Klate..Gua terpandang satu pemandangan trek yang sangat menarik.lokasi trek ni terletak di Daerah Baling,Highway Baru nak keGrik.Gua ni dah la lama tak berkayuh, terpandang plak trek ni...memang telan liur la jugak....Apa2 hal, sesapa yg nak pi rasmi trek ni,boleh la contact dulu wakil2 rider kita didaerah baling....Trek balak woooo...hehe.

Trek Balak Bukit yang ditarahhh..

Jauh Kedalam tuuu...mmg best ni layan climb,pastu DH...
....
Another View..

adiossh...!

No comments:

Post a Comment