Wednesday, May 18, 2011

Kayuhan Berformat MP3 @ Geng Cap Ayam!

Assalamualaikum semua...Alhamdulillahhh...Atas Permintaan dari semua puak dan suku, Kayuhan yang dirancangkan Last menet Berjaya dilaksanakan Pagi ni.Kayuhan ni diformatkan sebagai kayuhan MP3 sebab agak santai,Tapi Agak Sental jugak la...hehe.Format MP3 tu diberi nama bagi meraikan Rider2 baru yang memberhaikan diri untuk menghadirkan diri masing2 dalam kayuhan ini.Sebanyak 11 rider berjaya dikumpul disaat2 akhir.Apa2hal pun, kayuhan hari ni boleh dikira berjaya jugalah walaupun berlansung Sepagi Suntuk.Memang Meriah dengan pelbagai ragam.Ada yang cirit, ada yang tertomoih, merojoi, ada yang mintak nak balik awai dan macam2 ada.Pendek dan panjang kata memang meriah la.Ngan Gambar belabak2...Penat aku dok edit ngan Upload...tp tak pa, janji best.Terima kasih pada semua yang hadir.Jangan serik noooo....Layankan Kemeriahan Kayuhan MP3 ini....Adiosh!.

Opps...Lupa...Terima kasih pada tok pengulu Extragear kami yang hadir memberi semangat dan jengok kami pg tadi...hehe.


Trek Kayuhan:Trek Kampung:-Trek Rumah Biru--->Reverse Kapet.

Kehadiran:- Gua Sendiri ngan Mat abang sbg sweeper,Cik Chun Jinggo, Mat Yus Tebuan,Mat Nizam Red Giant, Mat Piza Hero Legend Hati jambu, Mat Alfio Raldo, Khairul Nippon, Mat Krie Imigresen, Jat SP, Wan Mentalizm.

Distarting Grid..The Dinash!!!




Janji Kol 7:30, tp mcm biasala..Pukui 8:45 Baru tayar Begolek...sadisss sunggoh!..



Mat Alfa...Pemegang JC kuning...


Tuntunan Pertama...haha



Geng Seberang....


Tuntun lagi...Hero Legend...Hati Kiut...haha




Rider Baru start kayuh @ Rider Lama baru stat kayuh balik..haha


Mat yus Ngan Chun Jinngo!...Powerr..power...




Ni Dok Tengah Bincang nak tackle Tactical trail tu...dahsyat...mmg propesenol depa nih!..haha




Iklan Sat..."EXTRAGEAR"....Haha


Percubaan dari mat yus....Berjayaaa...!


Percubaan My Chun...




Percubaan dari Chun...Kantoi!!!...haha




Tempoh Bertenang....


Ni Pesyen apa Ntahhh...

Yuhuuu...Ada Improvement...




Yuih...




Peace no Peace!



Huuu..tk syg basikalll..Giant baru tuuu...


Kemaihhhhh!


Gud job till this momment!.


Iklan Sat...Makanlah Petai utk kekuatan kayuhan Anda....




Kehenseman yg Ketara...




Hero legend lagi...Power hari ni...makan apa ntah malam tadi!...


Uihh...camana sweeper buleh sampai ataih dulu nihhhh...!


Sessi Taklimat...haha


Pemegang JC kuning ngan JC biru....haha.




MAt Nizam...Siap Berdiri tuuuu..




Dirumah Biru...



DownHill Rumah Biru..




...
Rest inPeacefully...MAt Alfa mandi ayiaq sparekoq!..




Huh...Awas...Wind Of Change!...


BAru Jumpa ngan geng SP, Jat, mat Kri ngan Wan..depa stat kayuh Kol 9++.


Sambung naik Reverse kapet...!


Di Kapet...!


....
Turun kapet kot Pokok Getah!




Lepak lagiii...




Nice shot dr mat nizam...


Lagiii...


Lagiii..





Dan lagi...




Dan Lagi...


Aktiviti Mandi manda Basikal...


Merihhhh...Meriahhh...




Yg Blakang tu lagi Meriahhh!




Tebuan Rider....


Aikkk..Dia nie lagiii!...


Aii..Kuat Nampakk..


Huh...Berendam Truihhh!...




Peeewittt...




Dia ni lagiii!...



Upacara Penutup...!


Thakt All Folks...Jumpa Lagiii...!

2 comments:

  1. Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you about some broken links on your site. Please email me back and I would be happy to point them out to you.

    Thanks!
    Mandie Hayes
    mandie.hayes10@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete