Sunday, October 18, 2009

KPPR : Kayuhan Pecah Peluh Raya@deepavali

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....Masuk hari ni dah cecah seminggu la kiranya tak buat kayuhan selepas jamboree BM tempohari.Jadi, nak tak nak kena kayuh gak la,dah gian sangat dah...Oleh kerana tak dapat bersama rider2 lain ke Kayuhan pecah Lemak Raya(KPLR) ke haadyai...Maka hari ni (Oct 17)gua pun buat kayuan sendiri dengan tema Kayuhan pecah peluh Raya (KPPR)...tapi sempena raya deepavali jer laaa..hehe.kiranya cukupla untuk pecahkan muruku2 raya deepavali yang belum lagi dihadamkan sepenuhnya dalam perut..keh keh kehh...Penyertaan KPPR ni tak berapa baik, hanya Gua sorang jer yang berjaya menghadirkan diri..kah kah kah..Destinasi hari ni adalah ke trek "ikut handle nak pi" jer.Layan sikit Road dan seterusnya terlepaih keTrek baru yang belum pernah lagi gua terokai iaitu ke Pantai essence.Trek yang agak santai jer,Climbing pun ala2 manja jer...cukupla utk memecahkan peluh2 yang dah lama bersarang...Layankan sedikit gambar yang sempat di"snap"..

Masa ni dah masuk ke perkarangan zon industri bebas fasa 2 kot.area ASE-Batu Maung.

"perkampungan" syarikat2 pengangkutan dan kastam.

Ni la dia Single trek yang gua terjah hari ni..sempoi jgk, cuma "cuak" la jgk sorang2 dalam utan nih...

Alhamdulillahhh..jumpa gak kawasan pantai nan indah..sejuk mata memandanggg...

" Ditepi pantai yang indahhhh..Ku duduk seorang diriii..suasanaaa..sepiiii"...

Dah sampai ke "unridable" part kat trek ni...Anak2 tangga yang berlumut...

Ni dah sampai puncak dahhh..dah tak berani nak pi lebih jauh..kang tersasar naya jer...tak pasal2 sampai ke Pulau Jawa...huhu.


Time balik...masa utk My Flat Black merida plak posing...nak suruh hang ambik gambaq aku tak boleh..meh aku jer amik gambaq hang...hehe.

Dalam kolam tu ada anak2 ikan...ingat ada org buat la kolam nih...

Yehaaa....Trek mencilok yang best...Gud bye..nanti mai melawat len...

Ok..Tu jer utk Kali ini..jumpa lagiii...

No comments:

Post a Comment