Monday, June 22, 2009

Under Construction:Upgrading completed.Next project will coming soon...

Masuk hari ni belum pun sampai 2 bulan GTS M6 berkhidmat utk aku,Banyak jasa GTS ni.Dari mula aku belajar mengenali sukan MTB ni,Dok kayuh merangkak naik dan meredah bukit bukau,hutan belukar, semak samun dan lumpur, sampai la skrg ni dok bertatih utk bjalan pelan2 dahhh...Sehinggalah juga berjaya mengharungi jamboree yg penuh liku,onak dan duri semalu.Haha...jadi,rasanya dah sampai masa dan tringin nak ubah citarasa sket.Apapun GTS ni mmg tak menghampakanlah gua lah...Jasamu Totap Dikonang....

Nantikan kemunculan wajah baru gerek gua...opppsss...satu lagi, Hobi kayuh basikal nih mmg berantu laaa...Kepada sesapa yang belum try,Mmg digalakkan sangat2 mencuba agar ATM kad anda akan lebih ringan untuk terbang masuk kedalam lubangnya di bank2 berhampiran anda...Jgn lepaskan peluang keemasan ini...


My GTS M6

Secara eklusifnyaaa...Inilah Frame yang menjadi pilihan saya...

Secara Rasminya, Setelah Ditransformerskan....Memperkenalkan....

THE FLAT BLACK TFS MERIDA....

Yearghhhhh!!!...Ini lah Hasilnyaaaa....


The NEW FLAT BLACK TFS MERIDA and Shining red GTS FRAME....Huhu...

Begitulah alkisahnyaaa......Jom test Drive...

No comments:

Post a Comment