Thursday, May 27, 2010

Rancangan Merempit yg Tergendala.

Pagi ni tingai saya ngan Bro E jer berkayh, Abang Boy terpaksa tarik diri disaat2 akhir sebab ada Appointment ngan "Ke Lain't".Semangat penuh membara hari ni nak layan takat mana yang mampuuuu...tetapi....Tayar "giant" gua plak pancit tengah jalan...Setelah bertungkus lumus mencuba untuk memperbetulkan keadaan, Nasib tak menyebelahi kami hari ni dan Operasi terpaksa dihentikan...Apapun, Tq for bro Boy for the great support.

Attendance :Me, Bro E.
Planning trek :Setakat mana yg rajin.
Total Disteng :2 km stengah!
Overall :"Hau Siow"!!!

Bro E...Lama tak jumpa..pagi ni mai dengan senyuman...

Seawal gugurnya peluh "jantan" yg pertama...gerek gua Pncit sbb langgaq batu jalan...tergolek dot aku hari nih...

E yag telepaih kedepan tadi berpatah balik..aku kelui menggunakan "alat Kelui" tak dangaq...Appau punya turrr...!

Model SportRim Shimano...Keh keh keh.


Proses menukat tayar dalam yg dihantar khas oleh Bro Boy...TQ Tq...Tapi...Pump plak tak masuk...huhu

Percubaan Oleh Bro E sebelum "Mission" aborted!!!!...haha.

Len kali jumpa lagi.....Isk isk isk...

No comments:

Post a Comment